I'm in love - Reisverslag uit Ban Tai, Laos van Barbara Verhagen - WaarBenJij.nu I'm in love - Reisverslag uit Ban Tai, Laos van Barbara Verhagen - WaarBenJij.nu

I'm in love

Blijf op de hoogte en volg Barbara

26 Februari 2016 | Laos, Ban Tai

Alweer 45 dagen weg!!!

Iets te lang niet geschreven heb zoveel gedaan en zoveel mee gemaakt!! Dus dit word een mega reisverslag haha

Na sukhothai ben ik door gegaan naar ayutthaya!! Daar leerde ik drie Belgische gasten kennen we zijn samen gaan fietsen om de stad te zien. Het was heel bijzonder alleen maar ruïnes maar wel mooi. Na 2nachten ben ik met de gasten mee gegaan naar koh si chang. Een eiland in het westen waar de Thaise bevolking heen gaat voor een weekendje weg! Het was adem benemend mooi. hotel gevonden aan het strand helemaal top. We hebben savonds op het strand Thaise wiskey gedronken super lekker. We ging naakt zwemmen hahah geweldig helemaal naar een boot gezwommen en weer terug. In het water zit licht gevende plankton zo gaaf. 3dagen gebleven en toen terug naast Bangkok met de boot bus en nog een bus en toen met de taxi naar koh san road hahah

Uit eindelijk ben ik 2nachten in Bangkok gebleven eerste avond gingen we stappen super gezellig allemaal leuke meiden ontmoet van over de hele wereld. Maar de volgende dag werd ik een beetje ziek dus bleef ik toch nog maar een nachtje. Daarna de jongens gedag gezegt en door gegaan naar Cha Am.

In cha Am is het heel mooi maar alleen maar oude mannen dus niks voor mij. Gelukkig was de vrouw van mijn hostel heel lief en daar ben ik mee naar een park geweest en heb ik apen gezien super gaaf. En naar de bergen gegaan super mooi. De 2 dagen ben ik samen met kanten en haar vriend naar chumpon gegaan. Daar rond gereden en om 10 uur in de avond de nacht boot naar koh tao genomen. Dat was echt een ervaring.

In koh tao zijn we los van elkaar verder gegaan. Ik kwam na 4 uur lopen en liften aan waar ik wilde zijn sairee Beach in spicy tao hostel. Hutjes verstopt in de jungle daar kwam ik Lotte tegen een meisje uit nederland. Samen lekker naar het strand gegaan en in de avond hong thong gekocht en bij de fire show gaan kijken super gaaf. We mochten mee doen!!!
De dag erna was er zulke erge Vloet dat er nergens strand was het waaide super erg en iedereen zei dat er storm kwam. Naar gelukkig kwam die niet!!!
Uit eindelijk nog wel kunnen zonnen en zwemmen en in de avond weer fire show.

8feb scooter gehuurd. Hele dag ging het goed het zuiden van het eiland gezien super mooi. Maar in het noorden ging het fout we gleden uit. Ik kon njet meer lopen. Dus wij naar een mini ziekenhuis. Foto laten maken. Ze zeiden dat het niks was alleen een scheurtje in mijn bot van mijn voet ik moet 7dagen rust.
Het deed heel veel pijn kon niet lopen en mijn hele voet lag open.dus zijn we maar weer naar de fire show gegaan. Omdat ik met mijn voet zat besloot Lotte om nog 1 nachtje te blijven en gewoon lekker op het strand te chille.
10 feb ging Lotte weg. Klaas kwam mij vergezellen op het strand dus was gelukkig niet alleen. Ik leerde steph en Sabrina kennen twee hele lieve meiden waar ik de rest van mijn koh tao avontuur mee samen ben geweest.
Alle dagen gezwommen op het strand gelegen gegeten gedronken en fire show gekeken.

19feb was mijn voet goed genoeg om te beginnen met duiken!!
4 dagen open water gedaan super gaaf en daarna 2 dagen door gegaan met advanced adventure. Tijdens het duiken leerde ik Yannick kennen hij zat bij mij in mijn eerste duik klas.
Duiken was tot nu toe het beste van mijn reis.
24 feb

Ik was had vandaag 3 duiken
30 meter , naar ene schip op de bodem, en een avond duik. Alle drie geweldig!!!
In de avond zijn we gaan stappen bij Lotus bar omdat het mijn laatste avond koh tao was na 20 dagen hahah
Ik had namelijk besloten om met Yannick mee te gaan naar koh phangan. Afscheid genomen van steph en de gasten van de fire show waar mee we elke dag aan het chille waren. Zinbo een van de gasten van de fire show was zo lief om mij naar de boot te brengen. En nu zit ik lekker op koh phagnan. Heerlijk bij een infinity zwembad wat wens je nog meer.


Ondanks een enorme dip te hebben gehad en dat ik terug wilde gaan. Ben ik heel blij dat ik er nog steeds ben. Want ik ben hier heel erg gelukkig!!! Elke dag is anders en elke dag heeft wel iets bijzonders. Ik leer zoveel leuke en lieve mensen kennen te veel om op te noemen.

That was it. The last 30days of my journey❤️

  • 26 Februari 2016 - 11:00

    Marion:

    Lieve Bar,

    Wat leuk om wat van je te horen. Gisteren heb ik wat foto's gezien bij je moeder op Facebook.
    Het geluk straalt van je af!!!! Begrijpelijk dat er ook dips zijn maar die overwin je toch maar mooi.

    Dikke Kus

    Marion


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Ban Tai

Mijn eerste reis

Reizen, genieten, ZOA, denken, ontspannen........

Recente Reisverslagen:

07 April 2016

Zoveel!!!❤️

26 Februari 2016

I'm in love

27 Januari 2016

Lost in THE jungle

14 Januari 2016

Eerste dagen!
Barbara

Eindelijk ga ik reizen! Naar zuid oost Azië voor onbepaalde tijd!!!!

Actief sinds 11 Jan. 2016
Verslag gelezen: 397
Totaal aantal bezoekers 4206

Voorgaande reizen:

11 Januari 2016 - 30 November 1999

Mijn eerste reis

Landen bezocht: