Lost in THE jungle - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Barbara Verhagen - WaarBenJij.nu Lost in THE jungle - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Barbara Verhagen - WaarBenJij.nu

Lost in THE jungle

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg Barbara

27 Januari 2016 | Thailand, Chiang Mai

Nu alweer 15 dagen van huis. Het voelt al veel langer. Want ik vind het geweldig. Heb mij ook al een paar keer alleen gevoeld maar dat hoort er bij en er zijn veel meer positieve dingen dan negatieve. Ik heb echt al zoveel gezien, gedaan en meegemaakt.
Weet niet waar ik moet beginnen.
In Bangkok leerde ik al heel snel een jongen kennen Elliott. Samen zijn wij heel Bangkok afgelopen in twee dagen serieus zoveel gezien. En in de avonden lekker gedanst op khoa san. Zonder dat het zijn plan was ging hij ineens met mij mee naar Chiang Mai. Er waren nog twee meiden van ons hostel die in dezelfde bus zaten.
Om 4 uur kwamen we aan in Chiang Mai na een verschrikkelijk korte nacht. Het was echt zo koud daar door dat het in de bergen ligt. Wij ging met een rode tuk tuk naar het hostel.
In Chiang Mai deden we hetzelfde als in Bangkok veel lopen en veel verdwalen zo zie je het meeste. Na twee dagen een scooter gehuurd en lekker rond gereden naar de bergen het uitzicht daar is fantastisch. We waren op weg naar Doi Suthep maar we kwamen in een soort van scholen gemeenschap met een groot meer in het midden. Daar hebben we rond gelopen. Tempel nooit gevonden maar het werd al donker dus gingen we terug. Met zijn alle naar de Night bazaar gegaan. De volgende dag gingen we samen naar Doi Suthep met een taxi haha voor het geval we het weer niet konden vinden. Een paar dagen later ging Elliott naar het zuiden en ik zou samen met Pippa en charlot naar Pai gaan. Maar ik vergat mijn portemonnee in het hostel dus ging ik een dag later. Na een hele saaie 4 uur durende bus rit met 100 bochten aangekomen in Pai. Een super chill hipster dorpje. We sliepen in het circus hostel op een berg in bamboe hutjes met bamboe bedden. Het ziet er leuk uit maar slaapt kut haha In de avond zijn we naar de markt gegaan. En de volgende dag hebben we een scooter gehuurd om Pai te verkennen. We hebben zoveel gezien. Tempels, het uit kijk punt, hot Springs waar mensen eieren koken en hun oma proberen te genezen met het heilige water ( alles kan in Thailand) watervallen en de jungle. Scooters terug gebracht en een heerlijke lasagne van een street food kraampje gegeten. Eindelijk weer terug.

In het hostel leerde ik een groep Nederlanders kennen en Nikki vroeg of ik mee wilde naar het feest "lost in the jungle". We gingen er met de scooter heen en voor we het wisten waren we verdwaald hahah heel toepasselijk uit eindelijk toch gevonden. Dit was mijn leukste feestje tot nu toe Raggea ontmoet techno. ❤️

Maar helaas was de terug weg helemaal kut. We waren met drie scooters Nikki en ik samen Rosa en Cas en Nicoline alleen. Helaas knalde de twee andere scooter tegen elkaar aan. Dit is te zacht uitgedrukt we zagen namelijk letterlijk de vonken er vanaf schieten. Gelukkig waren het bijna alleen maar schaaf en brand wonden en leefde we allemaal nog.
Twee gingen er naar het ziekenhuis om een wond te hechten. En wij gingen met zijn drieën naar het hostel. We verbonden rosa en alles ging weer goed. Tot dat ik flauw viel:)) niemand staat er van te kijken dat dit mij overkomt

  • 27 Januari 2016 - 17:07

    Marion:

    Hoi Bar, wat leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt. Hier waait en regent het. Dus blijf maar lekker daar. Doe voorzichtig. Liefs Marion

  • 28 Januari 2016 - 09:37

    Lavinia:

    lieve Bar,

    Top om te lezen wat je allemaal mee maakt! Fijn dat je er zo van geniet. Blijf dat vooral doen, veel plezier in het zuiden!

    Kusje!

  • 28 Januari 2016 - 10:09

    Karin:

    Hoi Bar, leuk om al je avonturen te lezen! Geniet er maar lekker van, maar doe voorzichtig. Groetjes, ook van Cyril. Liefs, Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Reizen, genieten, ZOA, denken, ontspannen........

Recente Reisverslagen:

07 April 2016

Zoveel!!!❤️

26 Februari 2016

I'm in love

27 Januari 2016

Lost in THE jungle

14 Januari 2016

Eerste dagen!
Barbara

Eindelijk ga ik reizen! Naar zuid oost Azië voor onbepaalde tijd!!!!

Actief sinds 11 Jan. 2016
Verslag gelezen: 393
Totaal aantal bezoekers 4200

Voorgaande reizen:

11 Januari 2016 - 30 November 1999

Mijn eerste reis

Landen bezocht: