Zoveel!!!❤️ - Reisverslag uit Ban Tai, Laos van Barbara Verhagen - WaarBenJij.nu Zoveel!!!❤️ - Reisverslag uit Ban Tai, Laos van Barbara Verhagen - WaarBenJij.nu

Zoveel!!!❤️

Blijf op de hoogte en volg Barbara

07 April 2016 | Laos, Ban Tai

Bijna 90 dagen weg!!! Dus bijna 45dagen geleden dat inmijn laatste blog heb geschreven.

Ik ben er achter gekomen dat dit bloggen echt helemaal niets voor mij is. Ik hou mijn dagboek bij en dat is meer dan genoeg. Hoe kan ik nou in het kort samenvatten wat ik hier allemaal mee maak. Sorry maar ik heb daar eigenlijk helemaal geen zin in.
Als ik terug ben in NL kan je het mij vragen!!!!!

De afgelopen +/- 45 dagen ga ik dus maar een heel klein beetje proberen op te sommen.
Ik heb heel veel leuke en lieve mensen leren kennen.
Ik heb een scooter ongeluk gehad ( nieuw litteken van mijn reis er bij. Ik noem ze tegenwoordig gewoon mijn reis tattoos)
Ik ben samen met papa naar Laos geweest
Ik heb meer gedoken
Ik heb geklommen
Ik heb mijn leven laten voorspellen
Ik heb super leuk vervoer gehad nachttrein, nachtbus, boot
Ik heb in een tempel geslapen leren mediteren.
Ik heb een boete gekregen omdat ik blijkbaar 4 dagen te lang in Thailand was

  • 07 April 2016 - 11:58

    Lavinia:

    hahaha kort maar krachtig zal ik maar zeggen.
    Blij dat je het nog steeds fijn hebt! Blijf nog maar lang weg want je mist niks hier.
    En dan kom ik misschien nog wel bij je langs want ik mis je wel..

    Geniet nog maar heeeel veel!
    Dikke kus

Tags: P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Ban Tai

Mijn eerste reis

Reizen, genieten, ZOA, denken, ontspannen........

Recente Reisverslagen:

07 April 2016

Zoveel!!!❤️

26 Februari 2016

I'm in love

27 Januari 2016

Lost in THE jungle

14 Januari 2016

Eerste dagen!
Barbara

Eindelijk ga ik reizen! Naar zuid oost Azië voor onbepaalde tijd!!!!

Actief sinds 11 Jan. 2016
Verslag gelezen: 1007
Totaal aantal bezoekers 4192

Voorgaande reizen:

11 Januari 2016 - 30 November 1999

Mijn eerste reis

Landen bezocht: