Eerste dagen! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Barbara Verhagen - WaarBenJij.nu Eerste dagen! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Barbara Verhagen - WaarBenJij.nu

Eerste dagen!

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg Barbara

14 Januari 2016 | Thailand, Bangkok

Even een kleine en eerste update! Ten eerste ik leef nog en wat is het hier gaaf!! Gister aangekomen en taxi gedeeld met twee Nederlanders die ik op het vliegveld leerde kennen. Samen naar kho san road. Met Laura naar mijn hostel gezocht en toen gaan ontbijten. Ben lekker gaan douche en mijn bedje opgemaakt. Daarna gewoon ontspannen rond gelopen heerlijk in die 33graden (is wel wennen hoor die hitte).Toen leerde ik Yolanda kennen een vrouw die bij mij op de kamer lag ze is namelijk vanochtend alweer vertrokken helaas. Maar het was gezellig lekker gekletst, biertje gedronken en wat gegeten. Maar omdat ik helemaal kapot was ben ik lekker om half7 gaan slapen. Meerdere keren wakker geworden maar wel lekker geslapen ondanks dat het voelde als -10. Vannochtend met een Japans meisje ontbeten, voor het eerst street food!!! Daarna bus ticket gekocht naar chiang mai voor zaterdag avond 6uur!!! En nu zit ik lekker in het hostel. Ga zo weer ff rondjes lopen!!

• 14 Januari 2016 - 09:23

F.J:

Goed begin Bar,

Ga zo door x

• 14 Januari 2016 - 20:07

Marion:

Leuk om wat van je te horen Bar!

Goede reis zaterdag.

Marja:

Klinkt goed!

• 15 Januari 2016 - 16:22

Grappig om te lezen op je profiel dat je terugreist in de tijd

• 15 Januari 2016 - 18:50

Lenn Paulides:

Hoi Barbara, je hebt het spits afgebeten. Goed gedaan!
    Ik wens je een prachtige tijd met mooie ervaringen.